پایان من..!

·۰•●○●รհսէ սթ

·۰•●○●ō وَ قَسَم بِـہ בوستِت בارَم هایِ פֿـَفِـہ شُـבِـہ בَر گَلو


 

یه اتوبان شلوغ...



دوتا ماشین...



من و پایه خل بازیام...



گاز...



دنده 5،4،3،2،1....



بین ماشینا...



سرعت...



جنون...



یه اشتباه...



برخورد...



صدا...



دود...



آتیش...



خون...



پلیس...



آمبولانس...



بیمارستان...



اطاق عمل...



شوک...



خط صاف...



شوک...



یه خط صاف...______



یه بوق ممتد...



یه ملافه ی سفید...



سردخونه...



قبرستون...



سر خاک...



صدا...



اشک...



جیغ...



گریه...



پایه ی خل بازیام،اینبار بدون من...



و من،زیر خاک،تنها...



پایان من....!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسبـهـ ـا : ✘ادامهـ مطلبـ✘
♥ چهار شنبه 29 بهمن 1393برچسب:, ساعت 17:41 توسط Møšвαт◕‿-:




>